Siirry sisältöön
transval_bg_dark-orange

Webinaarit logistiikan tekijöille – tervetuloa!

Transvalin asiantuntijoilla on logistiikasta pitkä ja monipuolinen kokemus. Osaamisen ja tiedon jakaminen hyödyttää koko toimialaa ja kaikkia meitä, jotka miettivät mm. miten materiaalivirtojen optimointia voisi parantaa tai miten volyymipiikkejä ja hävikkiä saisi hallittua tehokkaasti. Siksi järjestämme kaikille avoimia maksuttomia webinaareja. Olet tervetullut mukaan!

MicrosoftTeams-image-3

Postin vastuullisuuswebinaarisarja

Miten ilmastokriisi ja luontokato vaikuttavat yrityksiin? Miksi jokaisen yrityksen kannattaa panostaa sosiaaliseen vastuuseen? Emoyhtiömme Postin webinaarisarja syventyy vastuullisuusteemoihin yhdessä vaihtuvien asiantuntijavieraiden ja omien asiantuntijoidemme kanssa. Linkistä pääset Postin vastuullisuussivulle, josta löydät myös webinaaritallenteet.

Markku Viljanen transval 500x500px

Palvelulupauksen mittaamisen edellytykset sisälogistiikassa

Sisälogistiikan kehitysjohtaja Markku Viljanen kertoo logistiikan yhteistyöjärjestön, Limowan webinaarissa logistiikan palvelulupauksen mittaamisen edellytyksistä. Onko loppuasiakkaiden tarpeista syntyvän palvelulupauksen todentamiseen järjestelmässä dataa ja onko tarvittava prosessi operatiivisesta näkökulmasta mahdollinen?  Lisätietoa: Markku Viljanen

varasto_small

Varastopalveluilla vauhtia verkkokauppaan

Kun verkkokaupan toimitusmäärät kasvavat, ulkoistettu varastopalvelu lisää joustavuutta ja mahdollistaa asiakkaalle hyvän toimitusaikalupauksen. Webinaarissa kuulet, miten ulkoistettu varastopalvelu helpottaa verkkokauppiaan arkea. Lue myös artikkeli aiheesta.

webinar_3

Logistiikan ulkoistaminen – kartoituksesta onnistuneeseen toteutukseen

Webinaarissa esittelemme sisälogistiikan ulkoistuksen aloittamisen liittyviä vaiheita ja oppeja: palvelun tarjoajien arviointi, mahdolliset haasteet ja niiden taklaaminen, päätös ja mitä sen jälkeen. 

vesa_rinne

Mistä omaa liiketoimintaa palveleva logistiikka syntyy?

Kehitysjohtaja Vesa Rinne kertoo tehokkaan logistiikan osatekijöistä teoriassa ja käytännössä. Voice of the Customer - asiakkaan odotukset logistiikalle laadussa, kustannussäästöissä ja vastuullisuudessa sekä miten ne toimivat käytännössä. Esimerkkinä Sipoon varasto, jossa teho yhdistyy vastuullisuuteen.

Haluatko pysyä ajan
tasalla logistiikan
uusimmista virtauksista?
Tilaa uutiskirjeemme!

alkuun