Haemme vakituiseen työsuhteeseen Sopimuslogistiikka-liiketoiminnan Customer Process & Invoicing -tiimiin Process Specialistia, joka takaa uusien ja nykyisten varastoasiakkuuksien laskuttamisen laadukkaasti ja tehokkaasti.

Tehtävässä pääset mukaan sopimuslogistiikan kehitystiimiin ja tulet työskentelemään moniasiakasympäristössä asiakkaiden varastohallintajärjestelmiin perustamisesta asiakkaan laskuttamiseen asti. Tulet tekemään paljon yhteistyötä eri sidosryhmien, esimerkiksi myynnin, hinnoittelun, tuotannon, ICT:n ja asiakkaiden kanssa.

Tehtävässä tulet vastaamaan:

  • Uusien varastoasiakkuuksien perustamisesta järjestelmiin
  • Hinnastossa sovittujen laskutussuoritteiden konfiguroinnista järjestelmään
  • Laskupohjien ja hinnastojen ylläpitämisestä järjestelmässä
  • Varastoasiakkuuksien laskutustehtävistä
  • Varastoasiakkuuksien muutostyöstä ja tietojen ylläpitämisestä järjestelmissä

Työtehtävä sisältää myös muita tehtäviä, kuten tutkimuksia, selvityksiä ja kehityshankkeita. Kehityshankkeet voivat liittyä esimerkiksi prosessien standardointiin ja manuaalisten työvaiheiden automatisointiin.

Asemapaikkana toimii Helsingin Ilmala, mutta työ voi vaatia liikkumista pääkaupunkiseudulla ja muualla Suomessa. Työtä on mahdollista tehdä hyvin myös etänä.

Tehtävä edellyttää:

  • Tarkkuutta, oma-aloitteisuutta ja hyviä tiimityötaitoja
  • Työtehtävien priorisoimista ja aikatauluttamista
  • Motivaatiota oppia uutta ja kykyä kehittää laskutusprosesseja
  • Microsoft-ohjelmien käyttämistä, kuten esim. Excel, Word ja Teams
  • Hyvää suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa
  • Kokemus logistiikka-alasta, erityisesti sisä-/ 3PL-logistiikasta

Eduksi katsotaan:

  • Vähintään ammattikorkeakoulu- tai opistotasoinen koulutus tai muulla tavoin hankittu vastaava kokemus

Tarjoamme Sinulle:

  • Monipuolisen ja haastavan tehtävän
  • Innostuneet ja taitavat työkaverit sekä kehitysmyönteisen työilmapiirin
  • Vakituisen työn kasvuyrityksessä sekä mahdollisuuden kehittyä kanssamme

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytoiva esimies Jarkko Vuorenheimo puhelimitse numerossa 040 703 3132.

Jätä hakemuksesi sekä CV palkkatoiveineen.

Transval on Suomen markkinajohtaja ja edelläkävijä ulkoistuslogistiikassa. Yli 500 yritysasiakastamme Suomessa ja Baltian maissa on luottanut tuotantonsa tai osan siitä meidän vastuullemme asiakkaan omassa tilassa, esimerkiksi varastossa, terminaalissa, tehtaassa, teollisuuden tuotantolaitoksessa ja kaupoissa/myymälöissä. Meillä on 350 000 neliömetriä omaa, turvallista ja sertifioitua, 100 % hiilineutraalia varastointitilaa. Muutamme asiakkaidemme logistiikan kiinteitä kuluja muuttuviksi kustannuksiksi ja tarjoamme skaalautuvuutta, joustavuutta, jatkuvaa kehittämistä sekä kustannussäästöjä. Logistiikkaosaamista on kertynyt yli 26 vuotta ja meitä transvalilaisia on lähes 5 000. Palvelumme kattavat 100 % hiilineutraalisti toimitusketjuratkaisut kuljettamisesta varastointiin sekä asiakkaiden tiloissa tapahtuvat sisälogistiikan ratkaisut ja logistiikan ammattiosaajien henkilöstöpalvelut. Tytäryhtiömme KV Turva palvelee kaupan alaa etämonitoroinnissa, hävikinhallinnassa ja palveluvartijapalvelulla. Transval on Posti Groupin 100 % omistama yhtiö. Transval.fi 

Työsuhteen tyyppi: Toistaiseksi voimassa oleva

Ota yhteyttä:

Sähköposti:
rekrytointi@transval.fi

Sijainti: Postintaival 7 A


Takaisin avoimiin työpaikkoihin