Tule meille töihin!

Me Transvalissa kehitämme logistiikan ulkoistuspalveluita asiakkaidemme vaihteleviin tarpeisiin. Liiketoimintamme kasvaa ja haemme joukkueeseemme ratkaisukeskeistä ja palveluhenkistä koordinaattoria osallistumaan ICT-palveluiden päivittäiseen toteutukseen ja kehitykseen.

Tehtäviisi kuuluu hallinnoida ja koordinoida Transvalin ICT service deskiin tulevia tukipyyntöjä sekä huolehtia tukipyyntöihin vastaamisesta sekä niiden ratkaisemisesta. Hoidat päätelaitteiden ja ohjelmien tilaukset ja asennukset loppukäyttäjille hyödyntäen pilvilaitehallinnan mahdollisuuksia sekä autat myös hallinto- ja liiketoimintajärjestelmiin liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.

Koordinoit työtä monitoimittajaympäristössä sekä teet tiivistä yhteistyötä Transvalin liiketoiminnan ja muiden ICT-asiantuntijoiden, sekä emoyhtiömme Postin ICT-palveluiden kanssa. Olet viisihenkisen ICT-tiimimme tärkeä jäsen ja esihenkilönäsi toimii ICT palvelupäällikkömme, joka perehdyttää sinut kattavasti uuteen tehtävääsi muiden tiimiläisten kanssa.

Arvostamme

  • aikaisempaa kokemusta vastaavista ICT service desk koordinaattoritehtävistä
  • kykyä priorisoida ICT-tukipyyntöjen ratkaisua, seurata niiden etenemistä sekä viestiä loppukäyttäjille sujuvasti
  • itseohjautuvaa työotetta ja intoa ratkoa asioita oma-aloitteisesti sekä kykyä koordinoida tukipyyntöjä monitoimittajaympäristössä
  • sujuvaa suomen ja englannin kielitaitoa (suullinen ja kirjallinen)
  • positiivista ja ystävällistä palveluasennetta

 

Transvalissa #asenneratkaisee ja arkea sekä päätöksentekoamme ohjaavat arvomme luotettava, arvostava ja edistyksellinen. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän Suomen suurimman ulkoistuslogistiikan toimijan palveluksessa osana innostavaa ja osaavaa työyhteisöä ja yhtiömme kasvutarinaa. Asiakastarinoihimme ja palveluihimme voit tutustua www.transval.fi  sekä somessa Linkedinissä.

 

Lisätietoja tehtävästä:
ICT palvelupäällikkö, Jani Savolainen, jani.savolainen@transval.fi tai puh. 040 500 3125.

Ota rohkeasti yhteyttä, kerromme tehtävästä mielellämme lisää!

Odotamme hakemustasi pikaisesti, viimeistään 9.7.2021. Aloitamme haastattelut jo hakuajan kuluessa.

 

Transval on Suomen markkinajohtaja ulkoistuslogistiikassa. Yli 500 yritysasiakastamme Suomessa ja Baltian maissa on luottanut tuotantonsa tai osan siitä meidän vastuullemme asiakkaan omassa tilassa, esimerkiksi varastossa, terminaalissa, tehtaassa, teollisuuden tuotantolaitoksessa ja kaupoissa/myymälöissä. Meillä on 350 000 neliömetriä omaa, turvallista ja sertifioitua, 100 % hiilineutraalia varastointitilaa. Muutamme asiakkaidemme logistiikan kiinteitä kuluja muuttuviksi kustannuksiksi ja tarjoamme skaalautuvuutta, joustavuutta, laatua sekä kustannussäästöjä. Logistiikkaosaamista on kertynyt yli 26 vuotta ja meitä transvalilaisia on lähes 5 000. Palvelumme kattavat vastuullisesti ja turvallisesti toimitusketjuratkaisut kuljettamisesta varastointiin sekä asiakkaiden tiloissa tapahtuvat sisälogistiikan ratkaisut ja logistiikan ammattiosaajien henkilöstöpalvelut. Tytäryhtiömme KV Turva palvelee kaupan alaa etämonitoroinnissa, hävikinhallinnassa ja turvamyyjäpalvelulla. Transval on Posti Groupin 100 % omistama yhtiö. Transval.fi

Työsuhteen tyyppi: Toistaiseksi voimassa oleva

Ota yhteyttä:

Sähköposti:
rekrytointi@transval.fi

Sijainti: Postintaival 7 A


Takaisin avoimiin työpaikkoihin