Myymäläpalvelut

Myymäläpalvelut

VOIMAhyllytys kasvattaa keskiostosta ja lisää tehokkuutta per neliö

Myymälätoiminnan haasteet liittyvät nykyään logistisen sujuvuuden ja paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseen kustannustehokkaasti. Pidämme huolta siitä, että myymälän loppuasiakas on tyytyväinen eli löytää tarvitsemansa tuotteen helposti ja että asiointi kassalla sujuu nopeasti ja sujuvasti. Autamme asiakkaitamme tehostamaan päivittäistä toimintaansa ja lisäämään myyntiä.

Humanlink tunnetaan VOIMAhyllytys- ja VOIMAkassa -konsepteistaan. Volyymiperusteinen hinnoittelu hyllytys- ja kassapalveluissa kohdentaa yrityksen asiakkaiden kulut käsiteltyjen volyymien mukaan. Joustava palvelumme perustuu myynnin volyymivaihteluiden hallintaan. Tuloksena parempi tehokkuus per neliö, keskiostoksen kasvu ja hävikintehokkaampi hallinta.

VOIMAhyllytyksen tehokkuus myynnin kasvattajana on selkeästi nähtävissä. Brändi-, konsepti- ja kampanjatuotteissa voidaan saavuttaa jopa 20% lisää myyntiä kun hyllyt ovat täynnä ja siististi eteenvedettyinä. VOIMAkassa-konseptimme avulla saavutetaan nopeampi asiakkaan läpimeno. Hinnoittelu kassapalveluiden osalta perustuu asiakasvolyymiin.

VOIMAkoulutuksen saaneen hyllytys- ja kassahenkilöstön nopea saatavuus ja henkilöstön tehokas optimointi tuovat kaupalle myös lisää joustavuutta kausivaihteluissa. Samalla kaupan oma henkilöstö voi panostaa enemmän asiakaspalveluun sekä kampanja- ja esillepanosuunnitteluun.

Vuonna 2003 perustettu Humanlink on Suomen ja Baltian maiden johtava kaupan alan ulkoistuspalveluyhtiö. Transval Group osti heinäkuussa 2017 Humanlink-yhtiöiden osake-enemmistön. Yhtiön vahva osaaminen hyllytys- ja kassapalveluissa tehostaa kaupan sisäistä logistiikkaa ja henkilöstön optimointia. Humanlink toimii Suomen lisäksi Virossa ja Latviassa.

Ota yhteyttä meihin. Keskustelemme kanssasi mielellämme siitä, miten kaupan sisälogistiikkaa voidaan tehostaa uuden ajan myymäläpalveluilla.

Haluatko lisätietoja myymäläpalveluistamme?

Jätä yhteydenottopyyntö