Siirry sisältöön
transval_bg_dark-orange

Hyllytys- ja verkkokaupan keräilypalvelut

Myymälästä toimiva ja turvallinen – tehokkaasti viimeiset viisi metriä

Myymälätoiminnan haasteet liittyvät nykyään logistisen sujuvuuden ja paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseen kustannustehokkaasti. Pidämme huolta siitä, että myymälän loppuasiakas on tyytyväinen eli löytää tarvitsemansa tuotteen helposti ja turvallisesti. Autamme asiakkaitamme tehostamaan joustavasti päivittäistä toimintaansa ja lisäämään myyntiä. Transvalin avulla myymälätoiminnan tehokkuus, turvallisuus ja säästöt kasvavat niin hyllytyksen, verkkokaupan keräilyn kuin etämonitoroinninkin avulla.

Transval service myymäläpalvelut verkkokaupan keräily3

Volyymiperusteiset ja joustavat hyllytys- ja keräilypalvelumme myynnin kasvun tehostajina

Volyymiperusteinen hinnoittelu hyllytyspalveluissa kohdentaa yrityksen asiakkaiden kulut käsiteltyjen volyymien mukaan. Joustava palvelumme perustuu myynnin volyymivaihteluiden hallintaan. Tuloksena on parempi tehokkuus per neliö, keskiostoksen kasvu, henkilöstön optimoinnin helpottuminen ja tehokkaampi hävikinhallinta.

Transvalin hyllytyspalveluiden tehokkuus myynnin kasvattajana on selkeästi nähtävissä. Brändi-, konsepti- ja kampanjatuotteissa voidaan saavuttaa jopa 20% lisää myyntiä kun hyllyt ovat täynnä ja siististi eteenvedettyinä. Hyllytyskoulutuksen saaneen hyllytys- ja kassahenkilöstön nopea saatavuus ja henkilöstön tehokas optimointi tuovat kaupalle myös lisää joustavuutta kausivaihteluissa. Samalla kaupan oma henkilöstö voi panostaa enemmän asiakaspalveluun sekä kampanja- ja esillepanosuunnitteluun. Siististi hyllytetyt tuotteet tehostavat myös verkkokaupan keräilyä. Transvalin keräilijät hoitavat verkkokaupassa asioivien asiakkaiden ruokaostosten keräilyn ja pakkaamisen.

Myymälöiden ja verkko-ostosten noutojen hävikki pienenee tehokkaalla toiminnalla ja etämonitoroinnilla

Kiertotalousajattelu ja kestävä kulutus ovat tämän hetken vallitsevia ajattelutapoja. Tuotehävikki myymälässä voi olla vuodessa keskimäärin jopa kaksi prosenttia ja tuotekohtainen hävikki seitsemän prosenttia. Jos myymälän vuosittainen liikevaihto on 30 miljoonaa euroa, on tuotehävikin määrä 600 000 euroa vuosittain. Transvalin tytäryhtiö KV Turva parantaa asiakkaiden kestävän kulutuksen toimintatapoja pienentämällä hävikkiä ja takaa myös turvallisen asioimisympäristön hyödyntäen etämonitorointia ja turvamyyjiä.

Etämonitoroinnin avulla pureudutaan kaupassa tapahtuvan hävikin eri syihin. Hävikin määrään vaikuttaa moni asia: tuote voi esimerkiksi hävitä matkalla, mennä väärään osoitteeseen, vaurioitua, pilaantua, vanhentua tai joutua varastetuksi. Ulkoisessa hävikissä, eli varkauksissa ja tuotteiden rikkoutumisissa, etämonitorointi on turvallinen ja tehokas tapa puuttua erilaisiin tilanteisiin: hävikinhallinnan tehostamisen ansiosta asiakkaamme kosmetiikkahävikki tippui 90% vuositasolla.

Tuotteen logistiikkaketjusta pitää saada katkeamaton ja valvottu tapahtuma. Logistiikan hävikin monitoroinnissa kuljetuksen ja kaupan sisäinen logistiikka ovat valvonnan alla, kun taas sisäisen hävikin aiheuttaa henkilökunta joko päivittäisessä toiminnassa tai inventoimisessa. Asiakkaamme inventaarihävikki pieneni lähes 10% tehokkaan monitoroinnin avulla. Etämonitorointi mahdollistaa myös esimerkiksi kylmätuotteiden keräilyn myymälästä takaisin hyllyyn. Asiakkaamme säästää 900 euroa kuukaudessa pelkästään kylmätuotteiden takaisinkeruun avulla.

Kenelle palvelu sopii?

Palveluamme käyttävät kauppaketjut, kauppiaat ja esimerkiksi elintarviketeollisuus. Kokoamme sopivan palvelupaketin kohteen liiketoiminnan ja ympäristön mukaan, pienistä kivijalkamyymälöistä hypermarketteihin.

 

Samuli Iivonen

Samuli Iivonen
Asiakkuudet | Myymäläpalvelut

TRANSVAL-A-merkkit-01__office

Sara Pesiö
Palvelupäällikkö | Myymäläpalvelut

Haluatko pysyä ajan
tasalla logistiikan
uusimmista virtauksista?
Tilaa uutiskirjeemme!

alkuun