
Myymälälogistiikka
Myymälälogistiikalla toiminnan tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyden kasvua
Myymälätoiminnan haasteet liittyvät nykyään logistisen sujuvuuden ja paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseen kustannustehokkaasti. Pidämme huolta siitä, että myymälän loppuasiakas on tyytyväinen eli löytää tarvitsemansa tuotteen helposti ja turvallisesti. Autamme asiakkaitamme tehostamaan joustavasti päivittäistä toimintaansa ja lisäämään myyntiä.
Avullamme myymälätoiminnan tehokkuus ja säästöt kasvavat niin hyllytyksen, verkkokaupan keräilyn ja kaupan avustavien töiden avulla. Palveluvalikoimassamme on myös kaupan alan henkilöstövuokraus vaihteleviin tarpeisiin kuten sesonkeihin ja inventaarioihin. Tarjoamme resurssoinnin joustavuutta ja tietotaitoa kysynnän vaihteluihin sekä ennustamme keräämämme datan pohjalta menekkivirtaa ja resursointitarpeita.
Volyymiperusteiset ja joustavat hyllytys- ja keräilypalvelumme myynnin kasvun tehostajina
Volyymiperusteinen hinnoittelu hyllytyspalveluissa kohdentaa yrityksen asiakkaiden kulut käsiteltyjen volyymien mukaan. Joustava palvelumme perustuu myynnin volyymivaihteluiden hallintaan. Tuloksena on parempi tehokkuus per neliö, keskiostoksen kasvu, henkilöstön optimoinnin helpottuminen ja tehokkaampi hävikinhallinta.
Hyllytyspalveluidemme tehokkuus myynnin kasvattajana on selkeästi nähtävissä. Brändi-, konsepti- ja kampanjatuotteissa voidaan saavuttaa jopa 20% lisää myyntiä kun hyllyt ovat täynnä ja siististi eteenvedettyinä. Hyllytyskoulutuksen saaneen henkilöstön nopea saatavuus ja henkilöstön tehokas optimointi tuovat kaupalle myös lisää joustavuutta kausivaihteluissa. Samalla kaupan oma henkilöstö voi panostaa enemmän asiakaspalveluun sekä kampanja- ja esillepanosuunnitteluun. Siististi hyllytetyt tuotteet tehostavat myös verkkokaupan keräilyä. Transvalin keräilijät hoitavat verkkokaupassa asioivien asiakkaiden ruokaostosten keräilyn ja pakkaamisen.
"Kun verkkokaupan keräilyä ja kuljetuksia hoitavat alan asiantuntijat, minun ei tarvitse käyttää omaa johtamisenergiaani siihen, että miettisin, miten esimerkiksi työvuorolistat, erilaiset sijaistukset ja loma-ajan järjestelyt hoituvat. Myös osastopäällikkö saa järjestelyn myötä keskittyä niihin tehtäviin, joilla parannetaan myymäläasiakkaan palvelukokemusta, kasvatetaan keskiostosta sekä katettamme. Näitä tehtäviä ovat esimerkiksi uutuustuotteiden etsintä, valikoiman hallintaan liittyvät päätökset sekä erilaiset kampanjat," kauppiasasiakkaamme kertoo.
Kenelle myymälälogistiikan palvelu sopii?
Palveluamme käyttävät kauppaketjut, kauppiaat ja esimerkiksi elintarviketeollisuus. Kaupassa on paljon eri tehtäviä ja on tärkeää, että erikoistumme töihin, jotka parantavat kaupan palvelua ja tehokkuutta. Kokoamme sopivan palvelupaketin kohteen liiketoiminnan ja ympäristön mukaan, pienistä kivijalkamyymälöistä hypermarketteihin. Ota yhteyttä niin suunnitellaan teille sopiva palvelukokonaisuus!
"Yhteistyö on ollut todella laadukasta. Meillä on ollut yhteinen halu, että asiat tehdään loppuun asti. Tekijät ovat olleet luotettavia ja osaavia, " kauppiasasiakkaamme kertoo.
Kaupan tehtävät ovat monipuoliset ja vaihtelevat myös työntekijälle.

Jutellaanko lisää?
Keskustellaan yhdessä, miten logistiikkaratkaisuillamme voisimme auttaa yritystäsi liiketoiminnan tehostamisessa!