Tuntuu hyvälle päästä takaisin normaaliin arkeen. Todella harmillinen palvelukumppanin it-häiriö kosketti suoraan ja välillisesti useaa yritystä Suomessa ja maailmanlaajuisestikin. Nyt lähes kaikkien asiakkaidemme palvelut toimivat normaalisti varastoillamme. Niiden yritysten, joiden datasiirroissa on viivettä tms., teemme vielä tiivistä yhteistyötä asiakkaan kanssa, jotta saamme palvelut normaalille tasolle.

Erityisesti poikkeustilanteissa näkee, missä asioissa on petrattavaa. Meillä on parannuksen varaa nopeammalle asiakaskohtaiselle viestimiselle. Olemme tässä jo aloittaneet omat toimenpiteemme. Tavoitteenamme on jatkossa kertoa selkeästi, miten mahdollinen häiriötekijä vaikuttaa juuri sinun edustaman yrityksen saamaan palveluun.

Poikkeustilanteessa huomaa myös sen, miten hienosti transvalilaiset joustavat ja tekevät kaikkensa, että voimme palvella asiakkaitamme lupaustemme mukaisesti.

Kiitän sinua, että saimme yhdessä minimoitua it-häiriön vaikutukset tuotantoon. Olen myös kiittänyt meidän työntekijöitä siitä, että jokainen teki parhaansa ja sen yli tässä haastavassa tilanteessa. Meille asiakas on ykkönen, ja niin on työntekijäkin.

Jos sinua kiinnostaa lukea it-häiriöstä, tässä linkki uutiseen: https://www.tietoevry.com/en/newsroom/all-news-and-releases/other-news/2021/Storage_pool_issue_in_TietoEVRYs_datacenter_in_Finland_solved/

Ystävällisesti,

Jukka Pyykkö
Liiketoimintajohtaja
Transval Group, Sopimuslogistiikka

9.6. kello 10: Palvelukumppanin it-häiriöstä johtuva tilanne palautumassa normaaliksi – osalla asiakkaiden datassa vielä hitautta

Olemme hieman jo huojentuneita: it-palvelukumppanimme on saanut korjattua häiriön juurisyyn, joka harmillisesti on mahdollisesti vaikuttanut myös edustamasi yrityksen saamaan varastointipalveluun. Osa asiakkaistamme saattaa käyttää samaa it-palvelukumppania, jolloin häiriö on voinut vaikuttaa sekä sinun edustaman yrityksen että Transvalin toimintaan. Tehdään tämän häiriön voittamiseksi vahvaa ja hyvää yhteistyötä, jotta pääsemme jatkamaan normaalia arkeamme!

Teemme parhaamme, jotta voimme antaa sinulle juuri sinun yritystäsi koskevaa tilannepäivitystä. Harmillisesti it-häiriöiden tapahtuessa tilanteet ja häiriöiden vaikutukset vaihtelevat hyvinkin nopeasti. Haluamme olla varmoja, että tieto, jonka saat meiltä on 100 % oikein.

Yleisellä tasolla voimme kertoa seuraavaa: suurella osalla asiakkaistamme tilanne varastoilla ja datan siirtymisessä on palautumassa tai jo palautunut normaaliksi, ja pääsemme kirimään it-häiriön aiheuttamaa tilannetta kiinni tuotteiden keräilyssä ja eteenpäin lähettämisessä. Osassa meille siirtyvässä tilausdatassa näyttää olevan vielä hitautta ja tilausdata ei ole siirtynyt meille vielä lainkaan tietyiltä ajanjaksoilta. Jos haluat kysyä tarkemmin asiasta, asiakaspalvelumme tai asiakasvastaavamme antavat mielellään lisätietoa. Pyydän huomioimaan, että tilanteesta johtuen kaikkea mahdollista vaikutusta emme vielä tiedä tai pysty arvioimaan.

Olemme valmistautuneet kasvattamaan omia resurssejamme ja tarvittaessa lisäämään työvuoroja, jotta it-häiriön ratkettua saamme kaikkien asiakkaidemme materiaalivirrat nopeasti normaaleiksi.

8.6. klo 17.16: Palvelukumppanimme tunnistanut häiriön syyn – olemme varautuneet lisäämään resursseja heti kun tilanne sen mahdollistaa

Kerroimme päivällä, että palvelukumppanillamme tapahtunut it-häiriö vaikuttaa myös meidän varastoihimme ja tätä kautta mahdollisesti yrityksesi palveluun. Nyt palvelukumppani on tunnistanut it-häiriön syyn, jolloin sen korjaaminen mahdollistuu. Valitettavasti aikatauluun tai ongelman laajuuteen emme ole vielä saaneet varmistusta.

Olemme kuitenkin valmistautuneet kasvattamaan omia resurssejamme ja tarvittaessa lisäämään työvuoroja, jotta it-häiriön ratkettua saamme asiakkaidemme materiaalivirrat nopeasti normaaleiksi.

Kerromme heti lisää, kun saamme it-kumppaniltamme varmennettua tietoa it-häiriön laajuudesta, arvioidusta kestosta tms. ja voimme kertoa tarkemmin häiriön mahdollisista vaikutuksista yrityksesi saamaan palveluun.

Jos haluat kysyä tarkemmin asiasta, asiakaspalvelumme tai asiakasvastaavamme antavat mielellään lisätietoa. Pyydän huomioimaan, että tilanteesta johtuen kaikkea mahdollista vaikutusta emme vielä tiedä tai pysty arvioimaan.

Ystävällisesti

Jukka Pyykkö

Transval Group, Sopimuslogistiikan johtaja

8.6. klo 11.35: Palvelukumppanimme it-häiriö vaikuttaa varastointipalveluihimme – Teemme parhaamme, jotta saamme minimoitua mahdolliset vaikutukset asiakkaillemme

Palvelukumppanimme it-häiriön (8.6.2021) vaikutus ulottuu harmillisesti myös meidän varastoihimme ja tätä kautta yrityksesi palveluun. Osassa varastoistamme it-häiriö jopa estää tuotteiden keräilyn ja lähettämisen. Teemme varastoillamme kaikkemme, että minimoimme häiriöstä johtuvat viiveet. Käytämme kaikki keinot, jotta mahdollinen tuotteiden lähettämisviive jää minimiin. Olemme hyvin pahoillamme tilanteesta.

Kerromme heti lisää, kun saamme it-kumppaniltamme varmennettua tietoa it-häiriön laajuudesta, arvioidusta kestosta tms. ja voimme kertoa tarkemmin häiriön mahdollisista vaikutuksista yrityksesi saamaan palveluun.

Jos haluat kysyä tarkemmin asiasta, asiakaspalvelumme tai asiakasvastaavamme antavat mielellään lisätietoa. Pyydän huomioimaan, että tilanteesta johtuen kaikkea mahdollista vaikutusta emme vielä tiedä tai pysty arvioimaan.